Tommy Hilfiger: USA ikoon ja ülemaailmne moebränd
Tommy Hilfiger on maailmas tuntud kui üks juhtivaid moebrände, mis esindab ikoonilist USA stiili. Brändi lõi 1985. aastal disainer Tommy Hilfiger, kelle eesmärk oli luua klassikaline, kuid samas modernne ja värske stiil, mis sobib nii meestele kui ka naistele. Bränd sai kiiresti populaarseks tänu oma kvaliteetsele disainile ja huvitavale värvikombinatsioonile. Tänapäeval on Tommy Hilfiger tuntud oma sportlik-elegantse stiili poolest. Näiteks kuulub kollektsiooni sportlik valge kleit äratuntavate triibumustrite ja klassikaliste detailidega.
Hilfiger alustas oma karjääri moedisainerina New Yorgis, müües algselt teksaseid ja lahedaid vabaajarõivaid. Ta leidis oma inspiratsiooni klassikalistest vormidest, näiteks kolledžistiilist ja mereväe vormidest, kombineerides need uuenduslike disainidega. Brändi missioon on pakkuda kvaliteetseid ja stiilseid tooteid, mis peegeldavad individuaalsust ja väljendavad enesekindlust.
Tommy Hilfigeri klient on nooruslik ja avastamishimuline
Brändi kliendid on moeteadlikud inimesed, kes hindavad klassikalist stiili, kuid soovivad samal ajal oma garderoobi lisada tänapäevaseid ja trendikaid elemente. Brändi valikust leiab riideid nii meestele, naistele kui ka lastele. Samuti on Hilfiger tuntud oma aksessuaaride, jalanõude ja lõhnaõlide poolest. Eriti populaarsed on brändi triiksärgid, teksad, polosärgid ja jakid ning kingad naistele, mis kõik esindavad seda ajatut USA esteetikat, mis kaubamärgi on tuntuks teinud.
Kaubamärk on tuntud oma kolmevärvilise ehk sinise, valge ja punasega logo poolest, mis on muutunud selle sümboliks. Brändi toodetes kasutatakse sageli sportlikke ja merendusega seotud elemente, mis annavad rõivastele erilise vabaajastiili. Disainer on alati osanud tasakaalustada klassikat ja moodi, püsides truu oma algupärasele disainile, kuid samal ajal ajaga kaasas käies.
Populaarne igas vanuses kandjate seas
Tänaseks on Tommy Hilfiger kasvanud globaalseks moejõuks, mis on esindatud rohkem kui sajas riigis. Brändi tooteid armastavad miljonid inimesed üle kogu maailma tänu nende kvaliteedile ja stiilsele disainile. Hilfigeri loomingu kaudu on selge, et brändi filosoofia keskmes on kvaliteet ja klassikaline elegants, mis on kohandatud tänapäeva tarbija vajadustele.
Brändi tooteportfell on ulatuslik, pakkudes midagi igas vanuses ja mistahes stiilieelistustega klientidele. Naiste kollektsioon sisaldab ka trendikaid seelikuid, mantleid ja kampsuneid, mis sobivad nii kontorisse kui ka vabaks ajaks. Meeste ja naiste jalatsite seas leiab igasuguseid stiile, alates klassikalistest mokasiinidest ja sandaalidest kuni moodsate sportlike jalanõudeni. Brändi aksessuaaride seas on laias valikus kotte, kelli ja vöid ning meeste ehteid ja naiste ehteid, mis lisavad igale riietusele viimase lihvi.